תמונת מצב בית ספרית

יוסף קארו (ד'-ו') - באר שבע

תעודת זהות

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

פיקוח

ממ"ד

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד
מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

מגזר

יהודי

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד
מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

מחוז

דרום

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד
מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

רשות

באר שבע

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד
מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

שפה

עברית

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד
מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

ותק

ותיק מאוד

מה הוא מערך הפיקוח החינוכי של בית הספר?  בבתי ספר דוברי עברית הפיקוח נקבע על פי הזרם הדתי אליו משתייך המוסד

נקודת פתיחה

גודל בית הספר:

מה מספר התלמידים בבית הספר? מסווג למספר רמות על פי גודל (300-0 קטן; 600-301 בינוני; 900-601 גדול; 901 ומעלה גדול מאוד)

גודל בית הספר

גדול מאוד
קטן
ממוצע התלמידים בכיתה:

מה ממוצע התלמידים בכיתה רגילה, ללא כיתות חינוך מיוחד? סיווג למספר רמות על פי גודל (25-1 נמוך; 30-26 בינוני; 31 ומעלה גבוה)

רקע חברתי כלכלי

גבוה
נמוך
ממוצע התלמידים בכיתה:

מה ממוצע התלמידים בכיתה רגילה, ללא כיתות חינוך מיוחד? סיווג למספר רמות על פי גודל (25-1 נמוך; 30-26 בינוני; 31 ומעלה גבוה)

ממוצע תלמידים בכיתה

גבוה
נמוך

תקציר דו"ח

ידע ומיומנויות
שפת אם
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
אוריינות דיגטלית
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
אוריינות דיגטלית
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מיומנות רגשית
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מיומנויות רגשיות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מיומנות חברתית
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מיומנויות חברתיות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מרחבי עשייה
הלמידה בכיתה
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
הלמידה בכיתה
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
הצוות החינוכי
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
שלומות הצוות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מנהיגות ושותפות
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מנהיגות ושותפות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
הקניית מיומנויות
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
הקניית מיומנויות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
טיפוח מעורבות חברתיית
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
טיפוח מעורבות חברתית
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מצב התשתיות
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מצב התשתיות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
אקלים חינוכי
יחסים ושייכות
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
יחסים ושייכות
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
תחושת מוגנות
תשפ"ג
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר
מוגנות תלמידים
תשפ"ד
גבוהה בהרבה מהדומים
גבוהה במעט מהדומים
כמו ממוצע הדומים
נמוכה במעט מהדומים
נמוכה בהרבה מהדומים
אין נתונים
עלייהעלייה
עלייהעלייה
ללא שינויללא שינוי
ירידהירידה
ירידהירידה
אין נתונים להשוואה לעבראין נתונים להשוואה לעבר

מגמות מרכזיות

מאז תשפ"ג

מאז תשפ"ג

מאז תשפ"ב

לפי דיווחי התלמידים, באילו תחומים נרשם שינוי בולט לטובה לאורך השנים?

לפי דיווחי התלמידים, באילו תחומים נרשם שינוי בולט לרעה לאורך השנים?

ירידה גדולה במאמצי בית הספר לטיפוח מעורבות חברתית של תלמידים (דיווחי תלמידים)

ירידה גדולה ברלוונטיות ההוראה בכיתה (דיווחי תלמידים)

ירידה גדולה ביחסי קרבה ואכפתיות בין תלמידים לבין מוריהם (דיווחי תלמידים)

מהיכן המידע?

מבחני השפה לכיתות ד' ו-ח' נערכו בתשפ"ג בכל בתי הספר. בתשפ"ד, בשל מלחמת חרבות ברזל, בוטלו המבחנים הארציים. הסקרים הבית-ספרים נערכו בתשפ"ג בכשליש מבתי הספר, בהתאם למודל ההערכה של ראמ"ה. עקב המצב הביטחוני, בתשפ"ד ניתנה האפשרות לכל בתי הספר להשתתף בסקר ולקבל תמונת מצב עדכנית של רמת המיומנויות, מצב האקלים ומרחבי העשייה בו. בתשפ"ה המבחנים הארציים והסקרים הבית ספרים חזרו להתקיים כסדרם. ניתן לקרוא על מערך ההערכה בתשפ"ה כאן.

נתוני הממדים והתחומים של בתי ספר מוצגים בהשוואה לבתי הספר הדומים להם. בממד שפת האם, שנבדק במבחנים, קבוצת הדומים מתבססת על שפה (עברית/ערבית) ורקע חברתי-כלכלי (גבוה/בינוני/נמוך). בממדים אחרים, שנבדקו באמצעות סקרים, קבוצת הדומים מתבססת על  שפה (עברית/ערבית) ושלב חינוך (יסודי/חט"ב/חט"ע).

לתשומת לבך:

נתוני השתתפות
סקר הורים
99
תשפ״ד
סקר מורים
79%
תשפ"ד
סקר תלמידים
74%
תשפ"ד
מבחן שפה
70%
תשפ״ג

רוצה לדעת עוד?

ריכזנו לך את כל תוצאות ההערכה החיצונית במקום אחד, כדי לאפשר גם לך לצלול לתוך הנתונים ולהפיק מהם מסקנות.