קדומים
בעמוד זה מוצגים נתוני בתי הספר ברשות ביחס לבתי הספר דומים להם. בעוד שמרבית המוסדות השתתפו במבחני תשפ"ג, רק שליש התבקשו להשתתף בסקרי ראמ"ה. לכן, מספר בתי הספר המוצגים כאן משתנה בהתאם להיקף ההשתתפות. החישוב מבוסס על מספר הדוחות ששלחה ראמ"ה. לבתי ספר שמונה שנתיים או דו-לשוניים נשלחו שני דוחות נפרדים. הסברים נוספים מופיעים בגליון הנתונים המלא.
מה רמת שפת האם של התלמידים בבתי הספר ברשות ביחס לבתי ספר דומים?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס לרמת האוריינות הדיגיטלית של התלמידים?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס ליכולת התלמידים לווסת רגשות, לנהל עצמם ולעמוד באתגרים?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס לרמת הכישורים החברתיים של תלמידיהם, ומודעותם למורכבות החברה הישראלית?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס לדיווחי התלמידים על היותם חלק משמעותי ממנו?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס למידת המוגנות אותה חשים הלומדים בהם?
מה רמת בתי הספר ברשות ביחס להיותה של הלמידה בכיתה משמעותית ובתנאים נוחים?
מה רמת בתי הספר ברשות על פי שביעות הרצון של הצוות החינוכי מתהליכי העבודה ותחושת המוגנות בבית הספר?
מה רמת בתי הספר ביחס לקיומה של תרבות בית ספרית המצמיחה ומקדמת מורים?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס למידת הקניית המיומנויות הנדרשות ללומדים בהם?
מה מצב בתי הספר ברשות ביחס לעידוד מעורבות חברתית של תלמידים בעשייה הבית ספרית ובקהילה?
באיזו מידה התשתיות ותנאי השהייה בבית הספר תקינים ומספקים?